55.7

Idag har jag firat att där är en hel vecka kvar av mitt förmodade sista sommarlov någonsin genom att;

- Gå till studiegrejet, fått hjälp med att fylla i mina csn-papper och sedan skickat in de här papprena.
- Skrivit en personlig jobbansökan till Hollandia och skickat in det med mitt cv i hopp om att få extrajobb.
- Fyllt i ett frågeformulär (som jag tydligen fick för två veckor sen, oopsie) för att få gå vidare i Espresso Houses rekryteringsprocess och skickat in det med samma hopp som i föregående punkt.
- Legat i min säng, läst senaste Elle från pärm till pärm och druckit oändligt många koppar te. 
- Önskat att jag hellre hade umgåtts med alla mina fina vänner som tyvärr är upptagna på andra håll just nu.

Sjukt produktiv dag! Så här mycket har jag inte hunnit med att göra under en och samma dag på säkert minst ett år så jag känner mig lite lagom stolt. Tyvärr så lär jag väl inte bli lika stolt när jag inte får något av jobben och säkert har lyckats kryssa i något fel i de där papprena till csn så de aldrig kommer in några pengar på mitt stackars konto som just nu bara innehåller 7 kronor och 40 öre.
Men vi får se. Positiv och glad!

(ja, jag har tydligen bara den här bloggen till att klaga när något inte går min väg och skryta när något för en gångs skull gör det, lev med det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0