Vuxenpoäng - check!

Klockan är knappt tolv och jag har redan hunnit med att samla på mig en himla massa vuxenpoäng!
För det första så gick jag upp innan klockan nio på morgonen för andra(!) gången den här veckan för att gå på möte hos studiefrämjandet klockan tio. Väl där så sökte jag in till fem kurser på komvux (naturkunskap a, engelska c, samhälle b, matte b och historia b, resten tar jag till våren)(!!). Det är inte helt hundra att jag kommer in, men enligt syokonsulenten (tror hon var det?) så verkar det så, så jag får väl ta och hoppas på det bästa. Förhoppningsvis så börjar jag alltså skolan igen den 12 augusti för att fixa till mina betyg. Hoppas, hoppas, hoppas!
Efter det mötet så gick jag till banken helt själv (!!!) och sedan köpte jag blyertsstift (!) innan jag cyklade hem och satte mig här och bestämde mig för att shit, det här måste jag berätta om.
Spännande va?

Nu ska jag diska (!!!!) och sedan åka och budgethandla mat(!!).

Mitt liv - intressantare än allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0